MERRY XMAS


pic. unknown

Som vanligt går vi upp svintidigt i våran familj på julafton. Halv åtta vaknade jag av att Jennie (!) tassa in i mitt rum och sa att vi skulle gå ner. Sen tänder vi ljus, gäspar och skrattar åt allas rim medan vi öppnar julklappar. Efter det blir det skinkmacke frulle. Älskart.
Oh, vad jag fick? EN KAMERA!! Fan alltså, så jävla oberäknat. Önskade mig en system tills jag insåg vad de kostade så räknade bort det. Nu har jag fått snäppet under system, en Nikon L100. Är så lycklig! Ska arrangera tvångsmöte med någon kunnig sen lära mig allt om inställningar osv.

Fick även efterlängtade fina underkläder, bokstäver till rummet godis (såklart) och lite småplock.
Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, kanske blunda några sekunder, leka lite till med kameran och sen vid tolv bär det av till våra kusiner och pappas släkt för kalle Anka, frosseri av mat och tomtebesök.

Hoppas ni har en underbar jul,
puss&puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0