BOOM


Hej.

Jag är helt död. Har hittat en man som fullkomligt kör slut på mig. Micke, engelsktalande mörkhyad

muskelknutte på elexia som har ett förmiddagspass varje tisdag. "This is not a fucking joke u guys, bend

your fucking knees and stop looking like you can't hit. This is not a girl class, don't you dare give up on me"

Älskar det. Han är galen. Jag svettas brutalt mycket bland alla kickboxar.

 

Efter jobbet tog jag en långpromenad med Diana och snackade lite skit. Nu är jag här. Död.

Vankas en rulle med Linda.

 

Fick nyss veta att vi flyttar till en lya i slutet av Augusti.

Hejdå Svenska förnedringen - Hej livet!

 

Puss kakor. Saknar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0