this land is killing me

helgen va fin och alldeles för kort.
Fredagen tillbringades med tacos& skräckfilm at malin's med august john malin mallan och linda. Svänggäng!

Lyxlevde i lärdags eftersom jag va ledig, tog en promenad och köpte en smoothie innan det blev lite shopping med malin linda& diana. Lunchade en räksallad med förstärkning från Ellen. Gick hem och svidade om, klackade iväg till Diana där vi var ett stort gäng och trängdes på balkongen innan vi sladdade iväg till fugazzi o zaras och slog tillsist på stort och sov dubbelmacka med malin och malin. Slocknade nöjd och belåten i full stass och smink, redo fär att gå och möta Linda. Charmigt.

Söndagssov är för veklingar tänkte jag och malin, drog med oss Diana och mötte upp mimie o sara för ett dopp i huk, korvgrillning o skitsnack. Ni hörde mig. Jag dök i. Lyckligt omedvetandes om att det självklart är saltvatten. Fick en halvliter salt i munnen efter 10/10 dyk. Men hey! Det va värt det!

Kvällen tillbringades med andra Malin och Linda - tillsammans med en påse syndigt från sleven - och nya wallander.

Somsagt - jävligt fin helg och skratt så jag får ont i magen.

puss kakor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0