when i'm sad, I stop being sad and start being awsome instead.

"Jaha, och vad fan är det där för bild?" tänker ni lite halv irriterat samtidigt som ni svär över kylan framför dataskärmen. Jo såatteh, tänkte bara demonstrera med en gammal bild hur nöjd jag är förtillfället. Jag är sådär snuskigt självgod just nu att jag förmodligen hade lappat till mig själv om jag sett hur jag sitter och flinar rätt ut i luften.

 

Julhetsen vs Johanna 0-1.


Är liksom lite lätt asklar med julklapparna. typ. De jag inte har inhandlat (läs. klickat hem) har jag redan planköpt i huvudet. Det räknas ju i princip som att vara klar (första gången i mitt 20-åriga liv som jag inte joggar runt den 21a dec med panik i rösten). Älska förövrigt klicka hem från nätet, man kan kasta pengar åt höger& vänster utan att se sedlarna springa ifrån en. Imorgon är det fredag och trots att jag jobbar lördag ser helgen ut att bli riktigt fin. Snart trillar Novemberlönen in, som är påökt och med halvskatt (ska inte hymla om att vi leker katt och råtta med "medges ej" just nu) OCH hämtade ut mina nya skor (sista för året, yada yada jag vet) som inte bara satt perfekt utan var smashing. Bara stam och favoritkunder idag som liksom gör hela dagen. Dessutom hade Linda sparat tacos med kyckling åt mig när jag kom hem så jag slapp laga mat.

 

AH. Älskar livet. Jobbar till två imorrn och är sen inplanerad på middag och mys. AH. Älskar livet.

(Dagen hade blivit totalt komplett om jag hade fått prata/träffa mina favorittjejer hemma i Sverige som jag saknar så jag dör lite. Har så mycket att berätta och lyssna igen på. Ska bli bättre. Ska ladda telefonen och kvittra lite girltalk med mina andra hälfter. Snuskig tur har jag på den fronten. Det räcker för mig, och lite torsdagsflyt då och då så är jag nöjd)

 

 

(Förövrigt kvalat in till VM i parantes-skrivning. Älskar livet.)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0