om nästa vecka.

Idag är det torsdag vilket inte bara betyder att det är fredag imorgon, utan att det snart är lördag. Och lördag innebär inte bara en fullbokad dag på jobbet utan bussresa till göteborg läsandes en tidning som jag faktiskt var värd. Som om inte det vore nog har jag lyckats övertala fina Charlotte att komma ner hon med, så att vi kan shoppa upp halva Götet på söndagförmiddag sen skrika oss hesa på Liseberg (gud vad jag älskar karuseller. Och Charlotte)

Sen åker hon hem igen på måndag efter två nätter i båten med mig och min familj. Såfort vi "blivit av" med henne så ska det seglas. Oj vad det ska seglas! (och jobbas på brännan). Enda upp till Smögen, där jag ska träffa alla mina favorittjejer och tälta hela helgen på smögencamping, dricka cider, skratta tills jag får ont i magen, dansa till små grodorna och bara njuta av varje sekund.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0