at work

sitter på jobbet och snackar norska i luren, trøtt som ett as och poppar spotify. Hade myskvæll igår med lotta& Linda efter jag kommit hem från førsta dagen på salongen. Tænda ljus, filtar och 2012 slutade med att jag slocknade halv ett før att det var nån pajjas som skrek i duschen ovanfør før att varmvattnet va slut. Life of kollektiv!

Slutar kvart i fyra och fyra kickar jag igång på salongen på majorstuen. Blir dubbeljobb den hær veckan men kænns skønt att det børjar ordna upp sig! Ska styra ett gymkort næsta vecka, jævligt prioriterat. Damen i fråga behøver få lite fart på arslet innan det blir dørrstop. Før jag antar att timmarna på dansgolvet i helgen inte ræknas? inte? nej okej ..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0