det är farligt att känna efter

Jag saknar min säng och någon som pillar mig i håret tills jag somnar. Jag saknar mamma och hur upprörd hon blir när jag smyger in ett par nya skor på hyllan (Jag behövde dom faktiskt). Jag saknar pappas muttrande när jag återigen svarar tacos på frågan vad jag vill ha till mat (tröttnar du aldrig?) Jag saknar Jennie när hon hittar på egna ord till engelska låttexter (jag får väl sjunga hur jag vill?!) Jag saknar att dela den sista ostbiten med Smilla (vem kan stå emot världens finaste ögon?) Jag saknar mormor&morfar och hur de fortfarande kallar mig lillan. Jag saknar alla tusentals onödiga (dom känns inte så onödiga just då) smsuppdateringar med mina vänner. Jag saknar mjukaläppar och ironi. Jag saknar att träffas på lunchen och snacka skit. Jag saknar kvällspromenader med madelene och charlotte. Jag saknar att svära över min skruttbil (den är charmig) Jag saknar farmor och hur lätt det är att prata med henne. Jag saknar att duscha alldeles förlänge kokhett vatten och höra hur nedervåningen skriker åt en sluta sjunga (nu får det väl förfan räcka?) Jag saknar att sno pappas fleecetröja såfort jag får chansen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0