morgonstund har kaffe i mun



morning sunshines. passar på att käka frukost i sängen när Linda gått till jobbet, dagen till ära. Läppstiftar ner kaffemuggen. Lyssnar på Spotify och söndagsfint. Lyckas på något sätt alltid bli klar fyrtio minuter för tidigt, men jag gillar och strosa runt på morgonen.

Vädret är deppigt, jag antar att ni snodde solen. Ska snart rusa iväg till jobbet, behöver jag säga hur gott fredag kommer smaka imorgon? Drömmer så sjuka drömmar nuförtiden, vaknar helt jävla utmattad.

Hursomhelst, världens största och längsta kram går till Stina som fyller 21 idag.
Puss älskling

Kommentarer
Postat av: Stina

världens största saknad går till dig min vän

2010-03-18 @ 23:29:08
URL: http://stinasolveling.blogg.se/
Postat av: Linn

Gud vilken fin skjorta! Vart är den ifrån?! :D

2010-03-22 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0