ögongodis


joliebaby

Jag har fastnat lite för fröken jolies tattoo i svanken. Min är ju lite av ett charmigt 16-års skämt, men hey, jag funderar på att ge det en chans och röjja upp lite? Vad tycks? Dare to do the don'ts.

Ikväll blir det lugnt, Malin är här och vi har käkat (ja, jag lagade maten OCH diskade. ville bara få in det) nu ska hon iväg på fest medan jag och linda ska ha hemmakväll. Googla pank och vi kommer upp på första söket. Lite så.

Linda pratar om att se melodifestivalen lajv och jag får lite smått panik när jag inser att alla knivar vi äger är för slöa. Fast oandrasidan är båda degiga, linda har nyss varit/är sjuk och jag har jobbat idag (klippte en stekhet norsk. Min första snygga skådade norsk. Givetvis upptagen) så en hemmakväll känns faktiskt ganska okej ändå.

Pussgullochpillihåret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0