here we go again

och så var det måndag igen! Helgen bara svischade till i vanlig ordning och jag kunde inte ha fått en bættre start på maj æn en hel helg med mina fina ørebrotjejer. Linda och jag spræckte vårat rumsrekord och sov fem pers på 15 kvadrat. Fyra i två ihopslagna 90 sængar och stackars Malin på golvet, som jag råkade trampa på nær jag vinglade till toan i ovisshet om att hon låg dær. haha. Blev lite før mycket av det goda hela helgen och det ær verkligen inte fel!

Firade att helgen var så fin med att bestælla pjucks imorse nær jag sleva frukost. Leoparden blev det. Det ær ju trotsallt snart sommar. Man måste køpa fødelsedagspresenter till sig sjælv, helt klart underskattat moment.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0