angående jacka


pic. emsedge
jo. så att dom har inte hört av sig. och jag har försökt kontaktat dom, men de har lagt ut fejknummer på gulasidorna. ja, ni hör ju. ska försöka hinna ta mig dit i veckan. men om den nu inte finns, och jag inte kommer få tillbaka den så tycker jag nog att det vore värt att de köper den här från burberry porsum som plåster på såren. Jag kan ta och frysa (gör jag ju ändå hela tiden). Va kan det kosta? 30 000? Lätt värt.

Och ja, det va väl det.


nu ska jag försöka krypa till sängen. ni snackar med tjejen som är halvt medvetslös. när jag äntligen fick mat i magen blev det på tok för mycket och i tillägg kom två busungar på besök och lättcharmad som man är åkte man ju på barnvaktsrollen i en timme. Ja, jag klagar inte. Fint att känna sig uppskattad med snoriga pussar och jollriga skratt såhär en mörk tisdagskväll.

Och ja, det va väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0