Betner.

igår var vi på standup, betner körde 90 minuter på latter vid akerbrygge. Hur värt somhelst! Hallon&lakritsshot och fina vänner. Skrattade så jag fick kramp i kinderna och nästan kissade på mig. Det är ju en av de bästa sakerna som finns, när man skrattar tills man får ont. Lite mer sånt på kalla blåsiga november måndagar.

Märta-Li fick med mig och Malin till friday's för "bara en cider till" medan dom andra drog hem. Sen beställde hon in shots (igen). Fnissade som småbrudar hela vägen till trikken. Fin måndag.

Tränade trots det innan jobbet imorse och hatade mig själv lite. Varit hungrig hela dagen men nu är det snart dags för tacos& cola som jag ska laga ihop åt min högra hand Malin. Och vips så överlevde vi ännu en tisdag.

Hoppas ni haft en fin start på veckan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0