fredagsmys.

slutade två idag och sprang runt med massa ärenden i två timmar. lyckades med det mesta.

nästan köpa en hatt (är det försent/kallt?), lägga ifrån mig plånboken på rimi i andra tankar - få tillbaka den av en söt kille som såg mig gått iväg. Gått till yatzy och tänkt vara skitarg, men killen va så söt (ja, jag har bara träffat på charmiga män idag) så jag gick därifrån leende. Utan jacka. Han tyckte jag va söt i min ryssjacka, jag får leva på det. Dock har jag inte tappat det totalt, utan lämnade givetvis nummer& beskrivning så skulle han kolla i jättegarderoben med kvarglömda/inlämnade jackor. Det sista som överger än är hoppet. Gått in i en rock affär med klackar som endast innehöll män (inte charmiga den här gången). Tappat tunga kassar.

 

Nu har jag hunnit städa en sväng och firar med mig, tända ljus& kaffe. Självklart frysande insvept i en filt.

Nu ska jag ta hand om resten av fredagen, får se vart det slutar!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0