fyfan.

Vilken alldeles underbart intensiv helg. Jennie kom hit i torsdagskväll och vi har hunnit med både bio, shopping, maskerad, allsång tidomställning och bakislunch med tjejgänget idag innan hon åkte hem igen. Snuttan, tiden går alltid såfort när hon är här. Saknar dom där hemma.

Förövrigt uppstått ett "litet" problem från gårddagen. Kan ge mig fan på att det va för jag krossa spegeljäveln. Tänkte göra lite nytta förut och slängde i en tvätt (mamma skulle dött om hon såg färgmixen i det tvättlasset) och lyckades självklart färga min vita tröja bebisrosa. Hot. Känner dock spontant att jag skulle kunna tvätta en hel tvättmaskin ljusrosa bara allt löser sig imorgon. Eller i veckan. Håller alla tummar i hela jävla världen så kan vi skratta åt det här tillsammans sen?

Nu kanske ni undrar vad fan jag gör vaken. Och ja, ni har rätt. Den här damen borde förmodligen lagt sig vid fyra när jennie åkte. Men sen kom beck, jordgubbar med glass, skitsnack och bloggläsning ivägen. You know the story. Imorrn är jag ledig och ska fira med att springa bort helgens synder och sen dra till IKEA med Malin. Det är stort. Kan behöva dra in lite vuxenpoäng emellanåt. Låtsas vara intresserad osv.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0