what's for christmas?

 

Mamma ville veta vad jag önskade mig i julklapp, å tomtens vägnar.

Här ovan har ni en Pomerian. Det finns alltså sådär söta livslevande saker på riktigt. Man dör lite i hjärtat. Inga predikningar om hur den inte skulle kunna vara med mig på salongen i Oslo i åtta timmar varje dag, eller hur hundar inte är gjorda för små lägenheter på sjättevåningen. Och man kan visst ta med den om man ska ut och resa i nån månad. Bara för att den är så söt.

På förra årets wishlist stod en kattunge. Kom på rätt snabbt att det kan vara fint med en plan B - just in case någon inte skulle förstå det underbara i att ha en egen liten Pomerian.

Annars blir jag glad av lite kärlek& alldeles för många kramar. Julpapper och hemmasnickrade rim. Herregud, älskar ju att ge och få paket så bara något är inslaget blir jag som en fnittrig femåring.


Tomten - för att avsluta min bok - om du nu ignorerade hundkapitlet skulle jag bli matriellt lycklig över Marc jacobs parfym - Lola, Nuxe Oil, en mini pc (sambosarna klagar över att min dator låter som en gräsklippare och blir varmare fortare än vattenkokaren), en löjligt stor necessär, underbara bodybutter och peeling från the Bodyshop som luktar sommar, sockor, ett fint nattlinne/set (notera ingen hel flanellpyjamas), värme, fina underkläder, juicy tubes läppglans (världens bästa, alla borde unna sig det. Mina är slut) gosiga varma vantar.

kvalitetstid med familj och vänner.

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0