and in the end

tyckte vi löste den här söndagen riktigt bra under omständigheterna. Tog världens längsta dusch och vaknade förvånansvärt till, gjorde hårinpackning och tillbringade dagen med att upptäcka mr hong med Linda och crille - bli proppmätt skratta och prata ihjäl några timmar. Sen avrundade vi ett gäng med filmkväll.

Sa jag förresten jag krasha en spegel i fredags? Ni inser ironin i sju års (extra) olycka. Firade med att jobba över till kvart över åtta& sen dra direkt på bio med märta& Lars på resident evil 3D. Somsagt bra helg! Idag har jag dock lyckats radera hela mappen med min favvoserie (förmodligen någon gång inatt när jag kände att jag va på topp efter några shotrundor på krogen och inte alls trött), spräckt porslin och bränt mig. Väljer att tro att det inte beror på spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0