dream on


pic. fridafahrman

Fan vad jag skulle ÄLSKA det här. Jag var i full färd med att fylla i ansökan när jag såg att man måste vara redo i december och januari. Fan vad jag jobbar då. Som frisör i Oslo. Så nära men ändå så jävla långt bort. Jag har tappat det lite. Jag ägnar mig på tok för lite åt det jag verkligen vill. Jobbar i rätt bransch men är inte riktigt där än. Och istället för att ägna "fritiden" åt att suga upp allt som Oslo har att erbjuda, och bränna alla pengar oansvarslöst på skor och kläder så har det övergått i maniac träning och att febrilt spara till makeupartist utbilning.

Vad sägs som att vi skärper oss, gör allt på samma gång och fullkomligt springer in i väggjäveln om det är det som krävs?


Greit, hade da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0