eventuellt naket.

pic. unknown

Ständigt regnande i Oslo just nu. Blött och jävligt, gick till jobbet imorse av ren rädsla (läs. förnuftighet)

att dra omkull på lånecykeln som oftast trampas i 180 km/h. Annars har vi tillbringat lill-lördag med att träna, premiärdragit på sig mössa (fult ord), duschat kokhett och länge och sen snackat diverse skit med Diana (som passade på att våldta tvättmaskinen) linda, malin. Och John. Tänkte försöka somna innan halv ett så kanske man slipper känna sig som en överkörd harunge varje kväll när man kommer hem.

Imorgon vankas det 70 min pass med min killerman efter jobbet (har lyckats lura med damerna), och om jag fortfarande lever på fredag så ska jag fortsätta mitt jackletande. Där har vi förövrigt ett litet problem. Allt jag kollar efter/provar är kamelfärgade capes och vita eller svarta pälsar. Dom andra pratar om metertjocka dunjackor för att överleva norgeluften.

I say bullshit.

 

(GODNATT)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0