oktoberkyla

Alltså. Detta jävla frysande. Händerna skiftar i blå-lila och jag sitter med pälsjackan över benen bakom receptionen och ja - elementen är på. Gott att det är oktober och skiten bara blir värre. MEN, har ju ivarjefall äntligen hittat min partner in crime som förhoppningsvis ska värma mig i vinter. Och nej, jag snackar tyvärr inte om det manliga slaget utan min fet feta (ja, jag släppte jag-vägrar-vinterjacka tänket) vinterjacka som jag hånglade upp inne på WESC.
stay positive!

Dags att stänga, iväg och träna. Lång jävla dusch i skållhett.
Överväger förövrigt om man är värd ett par pjucks. Och jag vet att jag kanske borde satsa på stickade overaller eller rånarluvor med tanke på tillståndet men vafan, hur kul är det då?

Better run. Bokstavligen.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0