Dag 12. 10 saker du kanske inte visste om mig


- Lyssnar, och tycker mycket om, Eminem. Har en hel spellista med bara honom som jag brukar lyssna på påväg till jobbet. Tycker förövrigt han har blivit rätt snygg på senaste tiden också.


- Är inte teknikintresserad för fem öre. Drömmer inte om en iPhone, vet inte vad som utgör en bra dator, kan inga bilmärken (lärde mig vad combi är för nåt år sen). Så länge det funkar och inte är pissfult är jag nöjd.


- Älskar språk och har gansla lätt för att lära. Skulle vilja tala flytande Italienska, Franska, spanska och ryska. To be countinued!


- Jag gråter väldigt sällan och känner mig obekväm när det väl händer. Blir dock extra känslig dagen-efter-utgång och kan då fälla lite tårar framför sorgliga& fina filmer.


-
Jag älskar skräckfilmer och hur man jagar upp sig själv tills det pirrar i magen. Minns när jag va liten och såg "sjätte sinnet", hade mardrömmar om den i ett års tid. Älskar skräckfilmer när man tittar tillsammans med någon.


-
Hade tandställning i fyran. En sån "osynlig" i gommen. För att jag hade sugit så mycket på tummen när jag va mindre att tänderna lutade innåt. Mindre tuff fakta.


- Jag är väldigt frusen av mig och skulle helst slippa allt vad Vinter och kalla vindar innebär.


-
Tycker midsommar är den bästa högtiden, men skulle kunna skippa nyårsafton.


-
Om jag inte skulle jobba med skönhet skulle jag vara skribent/journalist.


-
Jag har svårt att ta emot komplimanger, men blir glad när jag får en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0