huvudsaken är inte att vinna - utan att vara snyggast när man förlorar


Elin Kling för H&M

Imorgon släpps Elins kollektion för H&M. Den kommer bara att säljas i Sverige, och endast i nio utvalda butiker. Jag hade ställt alarm för att klicka hem klänningen ovan klockan åtta imorgon online. Och vad ser jag nu när jag ska gå in och kolla releasen? Att kollektionen inte säljs online. Hade t.o.m planerat att sy fast en öggla i släpet så man kunde fästa den i ett armband runt handleden om släpet blev för krångligt. Haha in my face.

Är så trött på min osammanhängande garderob. Håller på att samla inspirationsbilder inför våren och när jag kommer tillbaka ifrån Thailand blir det brutal garderobsmassaker, bort med det som inte används och sammanställa vad jag vill tillbringa våren i så vi slipper spontanköp som inte används.

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0