Dag 10. Den här veckan

Har jag haft måndagshäng med Märta-Li. Fått huvudmassage. Tränat på Elexia fyra gånger och sprungit med trötta ögon på morgonen. Jobbat. Fått brun-utan-sol av en kund. Skrattat. Åkt tåg i drygt fyra timmar. Kommit fram till tacomys med familjen och glömt bort att jag fick stå en av de fyra timmarna. Somnat i en renbäddad säng, hemma i mitt rum. Blivit ompysslad. Fått halv-åtta-hos-mig middagsrecept av min engagerade pappa. Blivit lite för bortskämd av mamma. Kört bil lite för fort med flit, bara för att det är roligare så. Haft världensbästa kvalitetskväll med charlie Madde& Daniella, pratat om allt och ingenting och invigt charlottes nya lya. Dansat med tjejgänget tills stängning. Snott pappas tröjor. Suttit brevid när Madde backade in i sin första bil. Pussat på Smilla och plockat hundskit (inte samtidigt). Gett bort en fotoalmenacka till mormor&morfar med fina bilder. Firat farmors 64-års dag. Hämtat pass och shoppat solskyddsfaktor. Kollat solsidan och frossat i gott kaffe och lösgodis. Blivit stolt när min syster klarade uppskrivningen.

 

ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0