Dag 6. Om det här var min sista dag

Jag skulle önska kunna säga att jag lever varje dag som om det vore min sista, men nej. Vissa dagar måste få vara vanliga jävla måndagar, för att man ska kunna uppskatta.


En dag är kort. Jag skulle tillbringa den med min familj& mina vänner. Berätta för de jag bryr mig om hur mycket de betyder för mig, och varför. Skratta konstant. Äta så mycket choklad jag orkade och bära högklackat hela dagen. Kvällen skulle jag dansa in med mina vänner frampå småtimmarna, blir härligt full och aldrig sova. Hångla så mycket jag känner för, och med vem jag känner för.

Framförallt så skulle jag inte berätta för någon att det var min sista dag. Den ska ju vara lycklig och fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0