spillt kaffe

Snuskigt trött imorse och firade med att välta kaffekoppen över mobilen. Fredagsduschen. Den tvärdog såklart. Och i den fanns ett sms från Posten, och enda dagen jag egentligen skulle hinna var idag eftersom jag jobbar till sex,sju. Sen återuppstår mobilen påväg till jobbet, emellan mina svordomar. Är inte religös men tror fan på Samsung-guden.

Flaxat runt som en dåre idag, stört mycket att fixa på jobbet inför styling eventet imorrn. Har fått riktigt bra respons och reklam i massa butiker så det ska bli spännande! Löpte från jobbet och ramlade in på posten en kvart innan stängning bara för att få veta att systemet låg nere och jag inte kunde hämta ut mitt paket. Där är en av alla anledningar till varför jag inte är religös. Ska försöka muta Linda att hämta det åt mig imorrn. Lite hjälp på traven på träningsfronten, behöver verkligen det nu. Så vi börjar januari med nystart och mätning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0