Dag 15. Mina drömmar

Karriärmässigt är min dröm att jobba som stylist/makeupartist och har varit sålänge jag kan minnas. Tycker ändå att jag är en bit påväg, även om jag blir stressad av allt jag vill hinna. Ibland måste man påminna sig om att man bara är tjugo år och nyss var tonåring med studentmössa. Har både hunnit haft eget företag, åkt till Norge och jobbat som frisör samt byggt upp cv:et med sminkutbildningar.

Min dröm/vision är att stå backstage och trolla med vackra ansikten. Vara i samma branch men inte göra fasta förändringar, utan skapa för bara några timmar.

Och resa vill jag göra. Se världen. Gå vilse på smågator och lära mig fraser på främmande språk. Bo i New york. Lära mig Italienska, franska och spanska. Bli duktig på att fota.

Baka ihop det där och du har en fantastisk dröm. Speciellt eftersom den inte är omöjlig.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0