oh lord, won't you buy me a merzedez benz

 

Okej. Den här månaden har jag tappat det. Det finns så sjukt mycket jag vill ha att det bara rycker i fingrarna. Månadens mantra har varit "unna dig" efter långa jävla vinterdagar fyllda med grå stickiga koftor. Så när Malin frågade om vi kunde ta en repa på stan imorrn så givetvis. Klickar in på kontot av en ren slump och ser, haha, att jag inte ens har tusen lappen kvar. Jag som tänkte fortsätta jakten på b.la. levi's jeansen.

Och vad gör tjejen idag? Hon vet att hon behöver handla mat, men struntar i det påväg hem för att hon tänker att hon inte har så mycket cash och får improvisera med det som finns. Sen klickar jag hem väskan ovan från vivistyle. HE HE. Hoppas på att lönen dimper ner innan fredag när Charlotte och sofie kommer upp!

Till mitt försvar (även om handlingen inte behöver försvaras)

Jag lägger undan pengar varje månad och har lagt undan mer än vanligt just den här månaden. Och jag äter hellre väskan än norska råvaror. Den är så mycket finare!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0