<3

Har så mycket att berätta, men är helt slut.
Bergen var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T! Så mycket skratt, klockrent väder, löjligt fin stad och en spårad utgång som kändes som en mild version på baksmällan två. Sprang runt i en och en halvtimme och letade "mirakelnudlar" i asiatbutiker i måndags. De existerar inte. Här. Hängde med Daniella igår efter jobbet och tränade innan. Shapepass imorse och fixade Ola's och Lindas hår.
Blivit örfilad av en förkylning som tydligen tror den har en chans, men den här damen ger inte upp i första taget. Har redan bokat ett powerpass på elexia imorrn vid åtta. Får ta det lugnt på fredag och lördag om det fortsätter envisas. Borde sovit för tre timmar sen. Sen är planen improvisationsteater efter jobbet vid sju med Lina.
Lame jävla update tänker ni.
Ovärt att du ens skrev. Ja, och jag kan väl hålla med om det inte vore för att jag just BOKAT TVÅ BILJETTER TILL VÄRMEN I EN MÅNAD. BOOM. Jag och syrran drar iväg hela Mars, kommer tillbaka 3:e April. Thailand - Laos - Kambodja.
Och imorrn ska jag hämta ut mina efterlängtade och ack så oekonomiska jeffrey cambell skor som kommit på posten. Och jag skulle ju kunna deppa för att jag fick betala 350 :- extra i tull och knappt har pengar kvar, att jag håller på att bli sjuk och att det är så jävla mörkt - om det inte vore för ATT JAG JUST BOKAT EN MÅNAD TILL VÄRMEN OCH FAKTISKT ÄNTLIGEN FÅR MINA DRÖMMAR FRÅN JEFFREY.
Va sa ni nurå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0