Sånt som att minnas.

Mötte upp en jag träffat häruppe men inte sett på länge, för en kaffe& catch up efter jobbet igår. Det var förmodligen någon gång i somras vi sågs sist och det förvånade mig flera gånger hur mycket han mindes - som jag hade pratat om. "Hur går det med makeupartistutbildningen som du pratat sålänge om, Johanna?" Han frågade i veckan om jag kunde tänka mig att ses över en lunch och "droppa en halvburk tonfisk och en morot" som jag måste ha nämnt för länge sen att jag alltid äter på salongen. Eller en varma koppen.

Älskar människor som är genuint intresserade, och inte bara frågar för att dom måste, som minns och lägger märke till detaljer och som kallar en vid namn när man pratar.
Det var nog bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0