spontanitet när den är som bäst

När jag kommit hem efter jobbet och kaffe-catch-upen igår så bestämdes det att vi skulle gå ut och ta ett glas. Jag micke Lina och Mange. Vi ringde med Daniella, uffe och Linda. Ett glas blev till wii-tävling som blev till hej-knäckt kortspel och så mycket skratt att jag på riktigt fick ont i magen och tappade räkningen på hur många gånger vi skrattade så vi grät. Vid tolv och bra mycket mer än "ett glas" gick vi vidare för att ta just ett glas. Micke föreslog Blaze från ingenstans och helt plötsligt var vi på strippklubb. En av mina check. Jag och Lina var dom enda påklädda tjejerna där. Efter en obekväm cider gick vi till cafè sor och tog en till - bra ställe - innan vi gick hem.

Mycket lyckad lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0