lita

Gjorde något halvimpulsigt igår, efter kursen. Har velat haft ett par Lita ifrån Jeffrey Cambell kalaslänge, men inte kännt att det varit läge. Och nu är dom slutsålda istortsett överallt på internet, amerikanska och svenska sidor. Såg att ena tjejen som hade kursen hade exakt såna, och frågade vart och när hon köpt dom. Pep dit direkt efter kursen med Lina, på majorstuen och dom var självklart slutsålda (de var tydligen slut överallt) men de kommer in i November och nu satte jag upp mig på vänte-lista.

 

(Inga jävla moralpredikningar om att jag borde prioritera en vinterjacka, för jag hittar ingen fin OCH varm så det ser ut som det blir att frysa i min nya höstjacka i vinter)

 

Förövrigt väldigt mycket ogenomtänkt unna på den här damen den här veckan. För att det är just den veckan. Körde mördar-box-pass-jag-svettas-bort-men-ger-mig-inte-pass imorse innan jobbet och varit hungrig hela dagen since. Micke har lärt sig mens synka så vi pep ner till affären och köpte glass med varma hallon. Underbart förbjudet. Fan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0