no.3

friday pro's n con's

- La mig innan elva, slut i hela kroppen, vred på mig i tre timmar innan jag tillslut däckade.

- Väcktes sex, inte alls utvilad och fortfarande med brutal träningsverk.

- Mörkt och regnigt med ett dåligt paraply

- Kommer på att jag glömt min svenska mobil i lägenheten och att jag egentligen inte alls har tid att hämta den. Svär lite för högt på trikken.

- Äter halvklar havregrynsgröt direkt ur kastrullen. Får lite ont i magen.

- Att min mens förmodligen kommer dimpa ner idag, oförberett men ack så förutsägbart.

 

+ Faktumet att det är fredag och jag åker till Sverige direkt efter jobbet! (efter att jag hämtat telefonen ..)

+ Känslan första dagen man använder ett par nya skor och känner att dom är sköna.

+ Lyxen i att köra bil hem. Sjunga as högt och stanna när man måste kissa utan att någon suckar (och förhoppningsvis slippa rusningstrafik och hala vägar)

+ Att kunna fylla upp bilen med massa grejer som ska hem innan jag kommer hem på riktigt. Och att jag gjorde det igår. Med hjälp av Micke .. :)

+ Att jag snart får krama ihjäl familjen, våld-pussa Smilla och hänga med alla saknade vänner på något svettigt dansgolv.Tokpepp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0