Spontantitet en torsdagskväll

 

 

Cyklade hem från Märtis för någon timme sen. Blev bjuden på middag (Gud i himlen, minns inte sist jag åt spagetti och köttfärsås. Min mage grät glädjetårar) efter jobb& zumbapass - så bokade vi flyg till bergen i början av November. Har velat sett Bergen länge, och nu bestämde vi oss för att hälsa på Ellen en helg. Funderar på att ta tåget som tar sju timmar tillbaka, det är omtalat för att vara en grym naturupplevelse. Älskar spontanitet och något att se fram emot!

 

Blev förövrigt så glad imorse när jag ställde mig på vågen och den visade att lite ökad träning gett resultat. Blev mindre glad när vi stod i spegelsalen på zumbapasset och jag såg min profil. Sitter inne med 0 ass, kärringprofil-deluxe. Blir ju väldigt nyfiken på hur resten av världen lyckas ha välsvarvade kroppar med väl utplacerade kilon.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0