a lot of shit have happend, attention must be payed

Senaste månaden har jag hunnit med att säga upp mig. Vaknat tre nätter irad, gråtandes, i ren ångest för ovanstående. Fått generösa jobberbjudanden som satt griller i huvudet på det jag trott varit uttänkt. Varit i london och kollat make-up artist skola. Bestämt mig för att satsa. Shoppat upp alldeles för mycket pengar i ren lycka. Skrattat in på små timmarna. Åkt direkt från efterfesten till flygplatsen, full och med lösfransar på sniskan - med en lika full flygrädd Malin under armen. Skrattat igen.Varit nära att missa incheckningen. Dejtat en norrman med missförstått namn. Jobbat vad som ibland har kännts som hela dygnet. Sagt upp lägenheten och kommit överens med Daniella att bo hos dom i två månader. Haft världens finaste syster på besök och smidigt eventuella resplaner. Gått på bio. Dansat till gamla låtar på ett trångt golv med underbart sällskap. Blivit tipsad mascaror av en brasielienare på ett fik. Fått gåvor för bra jobb-insats. Sprungit varje morgon och ska ta tag i spanska kursen jag anmält mig till. (Och efter jobbet ska jag på kaffedejt med en okänd man som nyss meddelade att han behöver ses på ett kafè med uteplats, då han var hundvakt åt sin kompis. Bådar gott!) Well, a wasted day is a one without laughter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0