Dag 23. Det här får mig att må bra

Jag mår bra av tusentals olika saker, beroende på humör. Vissa saker får en ju dock alltid att må bra. Som vänner, familj och kärlek. Sistnämnda kan ju även få en att må dåligt, men va inte så jävla petiga. Nu är det vad jag mår bra av och då syftar vi till lycklig och (helst) besvarad kärlek.

Idag skulle jag förmodligen må bra av att:

- Skratta tills magen krampar
- Slippa "laga mat" (läs. kycklingsallad alternativt yoghurt)
- Ta en powernapp en timme
- Bli pussad och omhållen lite för hårt
- Bli fixad i håret
- Känna mig smal. Och fräsch.
- Köra ett riktigt box-jag-dör-pass tills benen blev spagetti
- Skratta lite mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0