När man googlar inga-hästar-hemma och bilden på sig själv dyker upp.

Det har ju gått ganska bra det här! Fick minimera klädintaget till hälften när vi skulle försöka trycka ner allt i resväskan. Väga väskorna kan vi inte heller göra, eftersom vågen pajjade förra veckan. Får gå på känn (läs. råchansa)

Skulle precis printa ut biljetten och checka-in när jag ser att jag lyckats bokat en buss som kommer fram till Arlanda 14.25 och senaste boarding tiden är 15.00. Så en halvtimme på Arlanda har man lyxat till med! Hyffsat bra självbild när man räknar med att fixa incheckning av bagage på 30 min när bagage incheckningen stänger 40 min innan avresa. Det är jag och Mcgyver! Fick boka en ny buss. Gör om gör rätt, Johanna.
Nej, nu har ni skadegarvat färdigt. Gå och gör något vettigt. Det är eran tur o fixa lite action nu, ska försöka ligga lågt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0