Och lite så var det.

Idag har jag flyttat in i mitt lilla rum. Känns oerhört bra! Bara träffat en av de jag bor med, Manuella. De är två italienska tjejer, en italiensk kille och en fransman. Så det är en spännande mix! Bland det första Manuella sa när jag frågade om hon trivdes här var att fransmannen var dum i huvudet. Så den här gången kanske inte det blir jag som står för all action!

Gårddagen spenderade jag med att checka ut från hotellet, gå på visning vid elva, vilja ha den, få den för att slutligen skriva kontrakt och fira med en jeansväst från forever21 innan jag åkte till Sabina när hon slutat jobbet vid fem. Gick och köpte tapas och två flaskor vin. Hur underskattat är det att bara sitta och snacka ihjäl timmarna? Emma trillade in och rätt som det var insåg vi att vi var ganska på kanelen alla tre och la oss vid ett så vi skulle orka upp idag. Dom har varit till så himla bra hjälp. Måste säga det ännu en gång. Sabinas pappa körde oss till Marble arge så att jag slapp konka på väskorna så tog vi en frukost tillsammans på costa& skålade i kaffe innan de åkte tillbaka och jag gick för att få nycklarna.

Gick iväg i regnet för att införskaffa mer galgar, en filt och någon form av klädförvaring på primark. Ops är allt jag har att säga om det. Blev två stora kassar, fast faktiskt inte överdrivet (allt är ju relativt) mycket kläder utan ljus och kuddar och sånt kraffs. Och galgar, givetvis galgar.

Imorgon ska jag, Sabina& Emma till tate modern och kolla in det! Är det bra väder tänkte jag även öppna upp morgonen med en pw/jogging tur i hyde park!
Puss och så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0