Round two

Idag är det fredag, och jag känner på mig att det blir en bra sådan! Gör inte ni? Lite fjärilar i magen och sol på nosen?

Ska iväg nu vid elva på första visningen vid Marble Arge. Jag hoppas så mycket att jag går av, det skulle innebära gångavstånd till skolan även om det kostar lite mer. Jag vet, man ska inte göra det. Man ska tänka det värsta så att man inte blir besviken. Det har dock aldrig riktigt funkat så för mig. Får hellre resa mig upp och skrapa bort lite smuts från knäna.


Fått en hel del svar och nummer om lägenheter, så det är inte så att dom inte finns. Det är bara det att kunna sortera ut vilka som faktiskt 1. Är rimliga 2. Inte ljuger i annonsen & 3. Inte är psyk/ligger i dåliga områden.
Börjar lära mig! Håll tummarna så har vi en fantastisk fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0