updates from yours truly, miss drama

Framme, lever osv. Trött, lycklig, ivrig, spänd.

struntade i expresståget och tragglade mig fram med tubes. Varför välja den lätta vägen? Pluggade igenom londonboken och kartan som jag investerat i och lyckades med hjälp av magkänslan, ramla ut med blåsor i händerna efter väskorna, mitt framför hotellet. Så oerhört smidigt, för engångsskull!
Blev så lycklig att jag kasta in nycklarna på rummet och strosa runt en stund i en park, sniffade på körsbärsblommor, ful-turist-log åt röda bussar och gick och köpte jordgubbar, ett äpple och tranbärsjuice. Väldigt oklart varför jag köpte tranbärsjuice eftersom jag är rätt säker på att jag inte gillar det men rycktes med!

fick nyss mejl om att skolan hade ändrat adress (såklart, den förra visste jag ju vart den låg) så imorgon ska jag ta tag i allt vad som har med boende, simkort och skolbesök att göra men just nu tänker jag låtsas att jag innehar den här sängen:
och får en sånhär godnatt-för-det-är-du-värd-kyss:
& sen ska jag äta lite jordgubbar och fortsätta vara lycklig framför the killing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0