When it's so much war it's brave to be in love

Vilken dag! Sprungit runt i klackar (klagar dock inte, dom är fortafarande sköna) i tolv timmar. Trasslat mig fram med både buss, national railways, tube och DLR. Krigat kan man kalla det. Har blåsor i händerna efter att ha släpat väskorna till underbara Sabina som jag eventuellt ska sova några nätter hos. Sista natten inatt på hostelet, och har en visning imorrn vid elva i Marble Arge vilket skulle innebära gångavstånd till skolan på oxford. Har hunnit med två visningar idag, en hängde Alex med på men fick inga bra vibbar av området och dörren hade inget lås. Den andra låg i Maida Vale, som jag däremot älskade, men låg på 5000:-/mnd utan köksbord (!), vardagsrum, soffa& tv.

Har haft en superbra dag även om jag är helt slut! Det är så mycket nya intryck och jag försöker ta in allt och lära mig områden& hur saker funkar. Det går bra och känns skönt att veta att om jag inte hittar något imorgon har jag helgen på mig& kan stanna hos Sabina.
Förövrigt stor puss till både Sabbe& Alex som är så himla söta& hjälper till så gott dom kan!

Ska söka lite mer annonser och sen äntligen sova. Glömmer lite bort att vara trött& hungrig, är så mycket man vill hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0