Förövrigt

Så lever jag. Jag lyckades ta mig igenom flygresan med 50-60 kgs släp över förväntan. Jag kom fram tidigare än beräknat. Jag kunde inte sova. Jag rå-gosade med min saknade vovve. Jag har tvättat snart alla London kläder, och jag känner en illamående känsla över tvättmaskiner och sortera tvätt just nu. Jag har spenderat hela förmiddagen med att sola med charlotte i säbylund och tagit inte bara ett - utan två dopp. Haft frukt picknick och frossat i melon och ananas. Gått massa promenader och sprungit. Dammsugit hela huset tills imorrn när det äntligen, och jag säger äntligen för jag har grillat en gång iår, vankas grillkväll. Fixat med hemsidan. Nu är jag så trött att jag har ont i huvudet. Jag tänker lägga mig nu. Ja, ni hörde vad jag sa. Living on the edge! Sommarsverige gör mig alldeles matt av lycka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0