Så att så är det.

 
Jo, så att nu börjar det närma sig upp till bevis ögonblicket hur många kilos övervikt vi salmat på oss. Och hur jag ska lyckas släpa på allt i mina fetaste klackar och tre jackor (ja, dom fick inte plats). Insåg för ett par timmar sen att inte ens min superhjälte-Johanna-sida skulle klara av och släpa det där på bussar inklusive 20 minuters gång. Tänkte beställa en taxi men kom på att jag glömt ladda mobilen, känns ju lite halvonödigt med mindre än ett dygn kvar. Ladda ner en taxi app. Oklart hur den funkar. Känner lite som på bilden, är lite för trött för att engagera mig. Jag lägger mig så löser jag det imorgon! Bara att vinka in någon vid busshållsplatsen. Det är min vattentäta plan, B-plan är bussen. Känner att det här kan bli kul, varför oroa sig! Ses i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0