Att ropa hej innan man är över bäcken

Jag tillhör ju den delen av befolkningen som gärna tar ut glädje i förskott. Den andra delen av befolkningen tycker förmodligen att man ska hejda sig, så att man inte blir besviken, vara lite realistisk. Jag väljer att tänka att antingen 1. Så blir man glad först när man får förslaget/idèn och redan börjar planera tacktalet. 2. Så blir man glad igen när det faktiskt lyckades. Eller scenario uno: 1. först blir man glad när man får förslaget/idèn och redan börjar planera tacktalet 2. Sen blir man besviken när det inte alls gick som det skulle.

Oavsett har man ju ivarjefall blivit glad en gång, även om det inte blev som man hoppades. Det måste ju vara bättre än att hålla igen lyckan hela glädjen.

Såg förövrigt nyss mitt i allt "hej ropande innan bäcken grejen" att shooting beauty har valt att lägga upp min och två andras modellbild ifrån shooten. Hur bra det kändes när det stod? "Makeupartist: Johanna Larsson Produced: Shooting beauty" ganska.
Imorgon kommer Linnea& Farmor på besök så det blir sighseeing hela helgen! Kul med besök, börjar bli en jävel på att visa runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0