En liten update.

Och innan matchen fick jag precis reda på att jag fick lägenheten i STHLM. Paus för lycka. Allt har gått väldigt fort ifrån att jag pratade med Emma förra veckan& nu spikat det med Fanny - som jag kommer dela en 70kvm centralt. Har en sån himla bra känsla över det här, har varit lite fram och tillbaka med vart jag ska ta vägen efter kursen är slut nästa vecka. Missförstå mig inte - älskar London - otroligt pulserande stad på alla sätt och vis och jag är helt säker på att jag kommer komma tillbaka hit flera gånger om inte sålänge. Jag känner lite att jag bott i en resväska de senaste tre åren, och bara vill ställa ner den och fokusera på att trivas där jag är& bygga en karriär - utan att ha i bakhuvudet att "i några månader, men jag vill inte bo här på riktigt".

Så trots att Sverige förlorade mot England, så är jag extremt nöjd med läget& ska snart hämta upp mina två rosenknoppar som tillbringar helgen här. Hur bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0