Fint liv.

airbrushing idag i skolan - extremt kul! Som om jag har tyckt något annat hittills. En såndär magisk rackare går dock på runt 20 000, så man vill ju veta att man absolut kommer få användning av den innan man köper en. har precis signat upp mig på model mayhem som är en kontaktsida företagsmässigt mellan fotografer, makeupartister och modeller! Blir spännande att se om det ger något. Och bokat in en photoshoot när skolan slutat den 27:e så jag får fler bilder till portfolion!

Sveriges nationaldag idag, hur har ni firat? Kanelbullar och snaps?

Träffade upp Jesper idag efter plugget, även om det känns som jag åkt på en förkylning efter helgen bravader. Kändes dock lite bättre efter att ha skrattat av sig lite. Blev stoppade och frågade om vi kände till en modellargentur som skulle ligga i närheten, eftersom vi såg ut som modeller (yeah,right!) och jag skulle precis säga nej när Jesper gick igång helt och sa att vi faktiskt var modeller för en svensk argentur och nu precis hade varit på vår första dejt, och att han just hade sabbat avskedskyssen. Tror vi stod kvar och bubblade med honom i fem minuter innan han gick iväg. Hur kul är det med folk som förvånar en!
Och nu bokade vi precis biljetter på en svensk pub till EM matchen den 15:e Juni mellan Sverige-England! Ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0