Glad midsommar& jordgubbskyssar

Vet inte om det unzdgått någon att midsommar är min bästa tradition? Ingen skräll för en sommar-älskare. Iår tillbringas den för första gången i England och förutom att jag råkar vara sjuk är jag pepp! Vi kommer dock fira imorgon på midsommardagen, i hyde park. Ska springa och köpa fejk blommor och sätta i håret imorgon! Sista dagen på utbildningen, har bakat brownies (ja, alltså, bara för att jag råkar ha en släng feber är det ju inget som inte går att fortsätta ignorera med lite piller, tills jag har tid med sånt trams!) & efter skolan ska vi ta en öl på puben. Ta massa bilder på era fina midsommarkransar och visa för mig! Snapsa alltid en snaps extra, se till att det är någon annan som ramlar under smågrodorna och hälsa solen från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0