hej i hundranittio.

Den här dagen! Vart tog den vägen? Känns som något snabbspolat igenom, har sprungit runt som en duracell kanin på redbull. Hursomhelst. Massa avklarat. Letat sverige tröja på H&Ms barnavdelning - slutsålt. Efter skolan åkte jag, Prina& Lisa till Charlesfox för att köpa ögonskuggspalett till framtida makeup kit. Valde min egen med åtta skuggor från Krylon - bra pigment där! Sprang och snubblade in på Screenface en minut innan stängningstid, för att sedan gå till Shu emura för att införskaffa deras magi-ögonfransböjare. Dom hade sale. Köpte en ögonbrynsgele också, för att komplettera med den jag har i en mörkare färg. Stannade& köpte tejp& körsbär på hemvägen. Har en praktiskt exam imorgon med hår& makeup på 90 min, man ska göra ett moodboard (som jag just blivit klar med) som fångar känslan av det man ska göra. Jag har kommit fram till att mina ledord är "Edgy forest" så imorrnbitti ska jag droppa springturen och ta en powerwalk så jag kan plocka löv, som tillsammans med körsbären ska in i frisyren. Stort uppsatt hår, körsbärsröda läppar och gröninspirerade ögon. Har även lyckats pajja ett gult linne genom att försöka göra min egna Sverigetröja. Kunde ju varit värre, kastade in den i tvätten nu& får se om den överlever!
Imorgon efter plugget ska jag möta upp Jesper& ett gäng grabbar och se Sverige-England på en pub här i närheten. Ser fram emot mucho! Sen kommer mina hjärtan! Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0