Makeupstore

Pinxie som har undervisat oss två gånger är en stor makeupartist här, och lyckades fixa VIP membership till oss på makeupstore. Jag dog ju lite av glädje, de andra är inte så insatta i makeupstore då det är ett svenskt företag och endast finns i speciella butiker här - även om vi har en del på skolan att jobba med också. Tog med mig Prina& Lisa idag efter skolan och visade sig att det var 40% rabatt (!). Måste köpa upp mig på ögonskuggor till kittet, så vi ska ut till screenface på Torsdag efter skolan och kolla deras palettvarianter, annars gör jag en palette hos Makeupstore. Köpte två eyedust, en skugga, ett par läppennor och ett läppstift idag. Och deras magasin. absolut värt att lägga slantarna på om ni vill ha inspiration!

Rekommenderar i övrigt starkt deras tribrow skugga, 3 delade Concealern, läpputbudet egenrellt och deras eyedust& skuggor har väldigt bra pigment jämfört med många andra märken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0