Oh, if he really loves you, you can tell it by the kiss

Nu är vi bra igång alltså! Känner mig som en fnittrig femårsflicka hög på light cola! (Ja, och jag har inte heller någon jävla aning om varför allt är understruket. Det var tydligen läge att göra om servern, så nu fattar damen de nada)
 
Ska assistera Jay Pinxie imorgon!! Det säger mig inte ett skit, kanske några av er tänker (så jävla många är ni ju inte som härjar omkring här) Hon är en extremt talangfull och välkänd makeup artist här, jobbat för de flesta magasinen, och fashion showsen - hennes nish är extrem& hon älskar vattenfärger - varav hon gjort många av Vivienne Westwood's fashion shows, bland annat.
 
Så hon twittrade om att hon sökte assistent och jag tänkte vinna eller försvinna och svarade direkt. Berättade även att jag inte har några problem att göra hår också. Så fick mejl tidigare idag att jag fick det, pratade med henne nyss på telefonen om location och tid. Jag förväntar mig verkligen inte att få göra en makeup, jag är bara så extremt glad för chansen och ska suga in allting! Hon sa dock att hon hade tro på mig, och att jag kommer göra en del hår som jag förhoppningsvis kan använda bilderna för i efterhand, och att jag eventuellt kommer göra lite smink men hon kan inte lova hur mycket eftersom det är första gången jag assisterar henne.
 
Somsagt, mina förväntningar är noll jag är bara så extremt lycklig att jag faktiskt vågade dra iväg mejl och tweets och visa framfötterna, trots att jag har extremt stor respekt för henne och hon är minst sagt färgstark i beteende och språk.
 
Ska vara där kvart i tre så jag hinner ju med någon timme i solen med Mimie också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0