Torsdag.

Hann ju lägga upp ett lyckligt inlägg igår om hur jag skulle få assa en musikvideo. När jag kom hem hade jag dock fått mejl om att den egentliga makeupartisten hade blivit tillgänglig igen och att det inte behövdes någon. Väldigt tråkigt, men sånt händer. Jag ville bara så himla mycket!! Hursomhelst, försöker släppa det. I helgen är det midsommar, och imorgon är det alltså sista dagen på utbildningen. Tiden går såfort att jag blir direkt rädd. Kommer fira någon form av midsommar i helgen, på lördag, imorgon ska jag ut på puben med tjejerna i klassen en sväng. Hyde park infirandet är dock inställt, pga av regn, tror jag. Är vissen, traskar runt med halv feber och hosta, vet att det alltid blir så i slutet på någonting när jag gett 100% under en lång tid och inte riktigt kännt efter.
Oavsett har jag kommit fram till att det alltid är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0